Regulamin gabinetu
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG KOSMETYCZNYCH
δ1
OGÓLNE POSTANOWIENIA
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych a także kosmetologii estetycznej świadczonej w salonie/ gabinecie kosmetologii Almond Beauty w Pszczynie przy ul. Dobrawy 34, zwanym dalej „Gabinetem”.
- Klienci Gabinetu mają obowiązek zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu kosmetycznego, zwanego dalej „ Zabiegiem”.
- Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy Klient ma obowiązek stosować się do jego postanowień od momentu przystąpienia do zabiegu.
δ2
KLIENCI
- Klientem Gabinetu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Możliwe jest korzystanie z zabiegów przez Osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za pisemną zgodą ich rodziców lub opiekunów prawnych. W przypadku braku stosownej zgody, wypełnionej osobiście podczas konsultacji przed zabiegowej przez Opiekuna osoby niepełnoletniej zabieg nie zostanie wykonany.
δ3
PRACOWNICY
- Pracownicy są przeszkoleni do pracy na zajmowanym stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, dyplomy lub inne dokumenty zezwalające na pracę na ich stanowisku.
- Pracownik przed przystąpieniem do pracy wykonania zabiegu obowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy, w zakresie jego bezpieczeństwa, jak również zadbania o sprawdzenie zapasów preparatów i materiałów niezbędnych do wykonania danego zabiegu w sposób należyty i staranny.
- Pracownik przed przystąpieniem do zabiegu obowiązany jest do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk , założenia jednorazowych materiałów typu fartuch, rękawiczki, jeżeli tego wymaga dany zabieg. Po zabiegu Pracownik dokonuje uprzątnięcia stanowiska pracy i jego dezynfekcji.
- Pracownicy Gabinetu obowiązani są do utrzymania schludnego wyglądu odpowiadającego wytyczonych standardom pracy w Gabinecie Kosmetycznym, a w szczególności upięte włosy, uniform medyczny oraz krótkie zadbane paznokcie, minimalizujące ryzyko zadrapania i skaleczenia Klienta podczas zabiegu.
- Pracownicy Gabinetu obowiązani są do przestrzegania przepisów BHP oraz ppoż.
- Wszelkie odstępstwa od powyższych zasad Klienci powinni niezwłocznie zgłosić właścicielowi Gabinetu.
δ4
HIGIENA I BEZPIECZEŃSTWO
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Gabinetu, z którymi Klient nie ma bezpośredniego kontaktu podczas zabiegu są dezynfekowane przynajmniej 1 raz dziennie.
- Pracownicy Gabinetu obowiązani są do regularnego wykonywania badań, stosownych do wymagań lokalnej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, w celu eliminacji ryzyka rozprzestrzeniania chorób.
- W salonie mają zastosowanie wyłącznie preparatu do dezynfekcji dopuszczone do użytku gabinetów kosmetycznych.
- W przypadku skaleczenia przez Pracownika podczas zabiegu igłą lub innym narzędziem zawierającym płyny ustrojowe Gabinet może poprosić klienta o zgodę na wykonanie badań diagnostycznych, jednak Klient ma prawo odmówić.
- W przypadku zranienia Klienta podczas zabiegu, zabieg jest natychmiast przerywany, a miejsce zranienia zostaję odpowiednio zabezpieczone, tj, myte, dezynfekowane i zabezpieczone sterylnym opatrunkiem stosownym do skali zranienia.
δ 7
ŚWIADCZENIE USŁUG KOSMETYCZNYCH
- Przed przystąpieniem do zabiegu Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad, ustny lub wypełnia Kartę Klienta, w celu ustalenia czy na stan zdrowia Klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do wykonania zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych. Przedstawiane są również zalecenia pozabiegowe. W Przypadku zabiegów wymagających stosowania określonych preparatów kosmetycznych po zabiegu zaleconych przez terapeutę przedstawiane są produkty obowiązkowe do stosowanie oraz zalecane celem podniesienia efektów zabiegowych. Pracownik może odmówić wykonania zabiegu w przypadku odmowy nabycia preparatów obowiązkowych, z uwagi na możliwie nieprawidłowy sposób regeneracji skóry po zabiegu lub inne konsekwencje.
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwwskazaniami, skutkami ubocznymi i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje.
- Każdorazowo, gdy zabieg jest wykonywany w serii, klient powinien potwierdzić aktualność wywiadu i poinformować Pracownika o wszelkich ewentualnych zmianach w stanie zdrowia.
- Klienci zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w czasie wykonywania jakiegokolwiek zabiegu.
- W razie wątpliwości odnośnie bezpieczeństwa wykonywania zabiegu Pracownik może odmówić jego wykonania.
δ 8
PŁATNOŚĆ
- Klient zobowiązany jest do zapłaty za wykonana usługę wg aktualnego cennika. Cennik dostępny jest na stronie internetowej www.almond-beauty.pl oraz na ścianie w widocznym miejscu w gabinecie przy recepcji.
- W gabinecie dostępne są następujące metody płatności: gotówka, przedpłata poprzez bankowość w systemie rezerwacyjnym booksy.com oraz karta płatnicza.
- Klienci gabinetu podczas pierwszej wizyty otrzymują tzw. KARTĘ KLIENTA, to lojalnościowa karta, która upoważnia do otrzymania indywidualnej zniżki kwotowej podczas 10 wizyty w salonie. Gabinet zniżkę z karty klienta nalicza na podstawie średniej arytmetycznej z wydanych podczas 9 wizyt kwot i z wyliczonej kwoty przekazuje klientowi 30% na wykorzystanie przy kolejnym 10 dowolnym zabiegu. Kwota do wykorzystania z karty Klienta nie podlega wymianie na gotówkę , kosmetyki dostępne do odsprzedaży w salonie oraz na tzw. usługi zewnętrzne. Karta klienta nie łączy się z innymi promocjami oraz zabiegami pakietowymi, sprzedawanymi już w obniżonych cenach. Dotyczy usług wykonywanych w cenach regularnych.
- Gabinet zastrzega sobie możliwość czasowych promocji na określone zabiegi lub pakiety zabiegowe. Skorzystanie z obniżonej ceny może być obwarowane pewnymi zasadami i ograniczeniami, które zostaną podane do publicznej wiadomości. Z tytułu promocji, klientom, którzy ponieśli pełną cenę nie przysługują żadne roszczenia.
- Płatności za zabiegi zakupione w seriach lub pakietach obowiązują z góry przed wykonaniem pierwszego zabiegu w serii i nie podlegają zwrotom na gotówkę. W sytuacji, gdy klient, który zakupił zabieg w pakiecie, promocji czasowej, w formie vouchera lub karnecie, nie ma możliwości zwrotu i zamiany na gotówkę w sytuacji braku możliwości kontynuowania serii z jakichkolwiek przyczyn. W sytuacji, gdy klient nie może kontynuować serii zabiegowej z uwagi na przeciwwskazania zdrowotne, możliwa jest zamiana na inny zabieg dostępny w ofercie salonu, o aktualnej wartości posiadanego karnetu lub ewentualnie nieodpłatne przekazanie innej Osobie karnetu do wykorzystania.
- W gabinecie możliwy jest zakup VOUCHERÓW PODARUNKOWYCH na dowolną kwotę lub zabieg. Vouchery określoną ważność nieprzekraczającą 6 miesięcy i nie ma możliwości ich przedłużenia.
δ 9
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione bez nadzoru rzeczy w częściach wspólnych.
- Gabinet ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zabiegów przez Pracowników.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie zabiegu przez Specjalistów, wykonujących usługi w ramach własnej działalności, na zasadzie współpracy z gabinetem Almond Beauty, tj. np. zabiegi laserowe.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań w wywiadzie skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany zabieg po stronie Gabinetu.
- Gabinet nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli zabieg był wykonany w sposób profesjonalny, zgody ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
δ 10
REZERWACJE
- Klient może umówić wizytę na dowolną usługę bezpośrednio w gabinecie, telefonicznie lub za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego booksy.com.
- Nie stawienie się na wizycie bez uprzedniego poinformowania o nieobecności co najmniej 48 godzin przed planowanym zabiegiem skutkuje pobraniem bezzwrotnego zadatku podczas kolejnej rezerwacji w wysokości 50% danej usługi jednak nie mniej niż 20 zł.
- W przypadku zabiegów wykonywanych z opłaconych wcześniej karnetów możliwa jest zmiana terminu na 48 godzin przed jego planowanym rozpoczęciem. W innym przypadku zabieg rozliczany jest w serii i uznany za odbyty. W przypadku spóźnienia z winy klienta na taki zabieg, zabieg zostaje stosownie skrócony i zakończony w planowanym pierwotnie czasie.
- Gabinet zastrzega sobie możliwość odwołania terminu z nagłych przyczyn takich jak choroba Pracownika itp. W takim przypadku gabinet proponuje najbliższy możliwy termin wizyty dla klienta, zastrzegając sobie prawo do możliwej zamiany Pracownika wykonującego dany zabieg, posiadającego takie same kwalifikacje.
δ 10
REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania usługi lub jej efektów, w terminie do 48 godzin od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania usługi w Gabinecie w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej osobiście w Gabinecie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Gabinetu. Wskazane jest dołączenie do dokumentacji.
- Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni. W przypadku usług manicure i pedicure do 5 dni.
- W przypadku uznania reklamacji Gabinet umożliwi Klientowi skorzystanie w nieodpłatnego zabiegu korygującego, który wykona osoba wykonująca poprzedni zabieg lub na życzenie Klienta może to być inny Pracownik, w miarę dostępności.
- W przypadku kwestionowania zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w pełnej wysokości. Gabinet zastrzega sobie jednak zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
δ 11
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
- Na terenie całego Gabinetu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu i wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
δ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Każdy klient ma prawo do wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Gabinet lub Pracownicy.
- Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Gabinecie. Do rezerwacji i zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 1.10.2025 r.